Logowanie
Login
AKTUALNOŚCI

Kod PIN nadawany do autoryzacji w bankowości elektronicznej jest niezależny od kodu PIN nadanego dla karty płatniczej. Prosimy nie stosować do autoryzacji w bankNOWY24 PINu do karty płatniczej.


TOKEN - przypominamy, że od 04.07.2022 r. do autoryzacji operacji w bankowości elektronicznej wykorzystywany jest wyłącznie kod SMS. Token aplikacyjny został wyłączony.



Szanowny Kliencie,

uprzejmie informujemy, że z uwagi na nadal trwające prace modernizacyjne serwisu bankNOWY24, funkcjonalność serwisu może być czasowo ograniczona.

Aktualnie:
- nie powinny występować problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej,
- jest dostępna historia operacji na rachunkach, a sukcesywnie udostępniane będą wyciągi,
- sukcesywnie podłączane są infomacje dot. Klientów oraz ich produkty (w tym karty kredytowe).

Zapewniamy że wszyscy Klienci posiadają środki na swoich rachunkach.

Jednocześnie ponawiamy informację, że do logowania do bankowości elektronicznej bankNOWY24 należy używać dotychczasowego loginu i hasła (stosowanego w poprzedniej wersji bankowości – PBSbank24).

KODY PIN DO BANKOWOŚCI I KARTY PŁATNICZEJ - W związku z licznymi zgłoszeniami Przypominamy, że kod PIN nadawany przez Państwa podczas pierwszego logowania do serwisu bankNOWY24 nie stanowi jednocześnie kodu PIN używanego do realizacji transakcji przy pomocy Państwa kart płatniczych. Kod PIN będzie wykorzystywany do obsługi rachunku, należy więc go zapamiętać. W każdej chwili mogą Państwo go zmienić w serwisie bankNOWY24 w sekcji ,,Zabezpieczenia,, znajdującej się w ,,Ustawieniach,, po zalogowaniu do serwisu.

W przypadku braku możliwości zalogowania do bankowości elektronicznej prosimy o wypełnienie formularza, do którego prowadzi poniższy link:

FORMULARZ KONTAKTOWY


W razie potrzeby Bank nieodpłatnie wygeneruje i przekaże nowe hasło do logowania do bankowości elektronicznej.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy, bardzo prosimy o jeszcze chwilę cierpliwość i dziękujemy za zrozumienie.

Bezpieczeństwo
Zobacz więcej