Logowanie
Login
AKTUALNOŚCI



Szanowny Kliencie,

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na nadal trwające prace modernizacyjne serwisu bankNOWY24, funkcjonalność serwisu może być czasowo ograniczona.

W ciągu dnia mogą występować problemy z logowaniem do serwisu bankNOWY24.

Aktualnie dostępna jest już historia operacji na rachunkach, a sukcesywnie udostępniane będą wyciągi.

Zapewniamy że wszyscy Klienci posiadają środki na swoich rachunkach. Mogą jednak występować chwilowe utrudniania w dostępnie do tych środków przez bankowość elektroniczną.

Sukcesywnie do systemu bankowego podłączane są infomacje Klientów oraz ich produkty. Wszystko po to, aby zapewnić pełną funkcjonalność. O postępach prac będziemy informować Państwa na bieżąco.

Jednocześnie ponawiamy informację, że do logowania do bankowości elektronicznej bankNOWY24 należy używać dotychczasowego loginu i hasła (stosowanego w poprzedniej wersji bankowości – PBSbank24).

W przypadku:
- braku możliwości zalogowania pomimo wpisania prawidłowych danych dostępowych,
- braku możliwości nadania numeru PIN,
- braku otrzymania kodu autoryzacyjnego za pośrednictwem wiadomości SMS,
prosimy o wypełnienie formularza, do którego prowadzi poniższy link.

W razie potrzeby Bank nieodpłatnie wygeneruje i przekaże nowe hasło do logowania do bankowości elektronicznej.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy, bardzo prosimy o jeszcze chwilę cierpliwość i dziękujemy za zrozumienie.


Bezpieczeństwo
Zobacz więcej